Bestellen en Levering

BESTELLEN

Webshop

Via de webshop kunt u zich registreren door een account aan te maken. Hierna ontvangt u een bevestigingsemail met uw persoonlijke inloggegevens (let op: deze e-mail kan in uw spambox terechtkomen). Asha International kent verschillende klant-groepen en plaatst uw registratie in de bijbehorende prijs-klantgroep. Dit plaatsen in een categorie duurt op werkdagen ongeveer 1 à 2 uur. Hierna kunt u direct online bestellen.

E-mail

Voor de efficiëntste verwerking van onze orders, kunt u het beste bestellen via onze webshop. Zodoende hebben wij uw gegevens en bestelling direct bij de hand. Bij vragen of als u dat makkelijker vindt om te bestellen gebruikt u info@asha.eu. Bij bestellen via info@asha.eu om eventuele misverstanden te voorkomen, graag de juiste adres en aflever gegevens vermelden.

Telefoon & Fax

Op werkdagen zijn wij telefonisch bereikbaar van 9.00 – 17.00 uur (GMT +1) +31 10 4676747.
U kunt altijd de voicemail inspreken buiten kantooruren. Mocht u uw bestelling willen faxen, dan kan dit naar +31 10 4677123.

VERZENDEN

Asha International verzendt de pakketten met de grootste zorg in samenwerking met DHL, PostNL en Keendelivery. Voor extra spoed en verre export zoeken wij in overleg met u de meest geschikte aanbieder. Wanneer een product niet op voorraad is, overleggen wij met u of de bestelling in backorder gaat of alvast een deellevering gedaan wordt. Brievenpost wordt verzorgd door PostNL.
Als u bestelt voor 15.00 uur, wordt het pakket diezelfde dag verzonden.
Wanneer producten niet voorradig zijn, wordt er altijd met de klant overlegt of er een backorder wordt geplaatst of een deel van de order alvast wordt verzonden.

BETALEN

Rembours

Wanneer u liever niet vooraf betaalt is er de mogelijkheid om onder rembours te betalen. U betaalt dan aan de vervoerder aan de deur. Er worden extra kosten doorberekend.

Belangrijk: Het is niet mogelijk om aan de deur te pinnen. Zorg er dus altijd voor dat u voldoende contant geld heeft om het bedrag te kunnen voldoen.

PICKUP POINT

U kunt uw bestelling ook bij Asha International afhalen, echter alleen op afspraak. Locatie Rotterdam.

BESTELLING WIJZIGEN OF ANNULEREN

Voor het doorgeven van een orderwijziging of een annulering, kunt u telefonisch contact opnemen met onze klantenservice op +31 10 4676747. Vermeld uw factuurnummer, klantnummer en de gewenste aanpassing.

Indien er nog geannuleerd kan worden, krijgt u het volledige aankoopbedrag teruggestort. Heeft u betaald met iDEAL of vooruitbetaald, dan kunt u het betaalde bedrag binnen vijf werkdagen na de verwerkingsdatum van uw annulering op uw rekening verwachten. Als u heeft betaald met uw creditcard, houdt u dan rekening met een verwerkingstijd van drie weken.

Laatst bekeken